Entrevista

Un alumne de 2n de batxillerat -Albert- ens ha fet una proposta d’entrevista.

Podeu descarregar-vos la a aquest enllaç:

https://sembremvalles.files.wordpress.com/2009/12/entrevista_ogm_miquel.pdf

L’entrevista ens l’ha fet per correu i aquí podeu llegir la seva petició:

M’agradaria saber si podeu enviar aquest correu amb l’enquesta a algun membre de l’organització (incloent-hi el nom de la persona que la respongui i, a poder ser, una fotografia).
Em presento. Em dic Albert i estic cursant 2n de batxillerat científic. Com potser sabreu, durant aquest curs s’ha d’elaborar el Treball de Recerca. Doncs bé, el tema que jo he escollit són els transgènics (orientat cap al blat de moro transgènic a Catalunya), tot per l’interès que al principi em va ocasionar la controvèrsia. Durant l’estiu vaig estar fent la part pràctica del treball a IRTA-Mas Badia, que es tractava de recollir dades sobre les quantitats de nitrogen i humitat de plantes de blat de moro transgènic en comparació amb els resultats obtinguts a partir dels seus isogènics.
Doncs bé, per l’apartat dedicat a analitzar una mica el conflicte a favor i en contra dels transgènics he pensat en fer una entrevista a una persona que hi estigui a favor i a una altra que s’hi oposi. L’entrevista és la mateixa per totes dues persones, ja que m’agradaria comparar les opinions respecte cada qüestió.
És per això que us envio aquest correu, per demanar-vos si podríeu respondre’m les qüestions del document que us adjunto. No vaig molt bé de temps, i ho necessitaria com a molt tard la setmana que ve. Per això, si no poguéssiu respondre-m’ho, us agrairia que m’ho diguéssiu des d’un principi.
En tot cas, em disculpo per les presses. Realment m’hauria agradat poder-hi dedicar més temps i fer-ho més personal, però fer-ho tot a última hora té les seves conseqüències a assumir.
Moltes gràcies per la vostra atenció.
Albert

0 Responses to “Entrevista”



  1. Feu un comentari

Deixa un comentari

