agenda per aquest cap de setmana

Aquest cap de setmana, 27 i 28 d’octubre, tenim dues activitats de Som lo que Sembrem.

Per una banda hi ha la participació a la primera Fira d’Economia Solidària. Participarem posant una parada informativa per a repartir informació de la campanya contra els herbicides basats en glifosat i d’altres campanyes que tenim actives.

I per altra banda farem una breu xerrada en el marc de la inauguració d’un restaurant a Barcelona. El ponent serà el Miquel, i el restaurant és el Mescladís, que s’abasteix de productes agroecològics a la Kosturica; a banda és una cooperativa integrada en l’economia solidària. L’acte serà diumenge 28, cap les 17:30, a Ronda Sant Pau 7 de Barcelona.

 

0 Respostes to “agenda per aquest cap de setmana”



  1. Feu un comentari

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s




Vols rebre el butlletí electrònic de Som lo que Sembrem? . . . Fes clic a la imatge de sota i deixa’ns un comentari, o envia un correu electrònic a info@somloquesembrem.org

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Uneix altres 55 subscriptors

A %d bloguers els agrada això: