Deute i alternatives ciutadanes

En pocs dies es faran al Vallés 3 actes relacionats amb el Deute. en fem ressò:

· Divendres 15/11, 20:00, Sabadell:

Acte de presentació a càrrec de GRISELDA PIÑERO del llibre impulsat per la Plataforma Auditoria Ciutadana del Deute (PACD)

¿Por qué no debemos pagar la deuda? Razones y alternativas

Editat per Icària-ASACO

A L’ESPAI ÀGORA DE SABADELL

Carrer Sol i Padrís, 93

El dia 15 de novembre a les 20 h.

Organitzen: Coordinadora Un Altre Món És Possible de Sabadell, Lliga dels Drets dels Pobles, Plataforma Auditoria Ciutadana del Deute – No Devem No Paguem.

**********

Xerrades_22N_29N_def_incrustarMail

· Divendres 22/11, 19:30, Casa de Cultura de Sant Cugat.

QUI DEU A QUI?; El deute continua creixent dia a dia tant al Sud com al Nord

Xerrada al voltant dels diferents tipus d’endeutament així com de l’estat del deute en alguns països del Sud i a casa nostra. Qui surt beneficiat amb l’augment d’aquest deute,  qui rep els impactes del seu pagament ?

Amb: Inés Marco, membre de la Plataforma Auditoria Ciutadana del Deute -PACD- i de l’Observatori del Deute en la Globalització -ODG-

Divendres 29/11, 19:30, Casa de Cultura de Sant Cugat.

PER QUÈ NO HEM DE PAGAR EL DEUTE ?; El deute il·legítim i les auditories

Xerrada sobre deute il·legítim, amb exemples als països del Sud i a casa nostra . Què podem fer davant d’aquest deute il·legítim?, són les auditories una bona solució?.

Gemma Tarafa, membre de la Plataforma Auditoria Ciutadana del Deute -PACD-

i de l’Observatori del Deute en la Globalització -ODG-

Es presentarà l’informe “la deutecràcia com amenaça global” i el llibre “¿por qué no debemos pagar la deuda?

0 Respostes to “Deute i alternatives ciutadanes”



  1. Feu un comentari

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s




Vols rebre el butlletí electrònic de Som lo que Sembrem? . . . Fes clic a la imatge de sota i deixa’ns un comentari, o envia un correu electrònic a info@somloquesembrem.org

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Uneix altres 55 subscriptors

A %d bloguers els agrada això: